trusty logo
trusty logo

מגזין הביטוח של טראסטי

פה תקבלו מידע על כל סוגי הביטוחים השונים, השוואות מחירים בביטוח, וכל ההדרכים לחיסכון במחירי הביטוח שלכם

1021 0

למה לשלם יקר על ביטוח הרכב שלכם כשאפר לשלם פחות

אם אתם צריכים לחדש את ביטוח רכב שלכם, חשוב לבדוק מה בדיוק סוג הביטוח המתאים לכם. כיום בביטוח רכב אפשר לקבל מגוון גדול של הצעות שונות. אתם יכולים לקבל מידע על סוגי פוליסות ביטוח ולהבין מה בדי

רועי כהן
מאת: רועי כהן כתב מגזין טראסטי ביטוח

פורסם: 28.01.2021 00:02

 מה חשוב לבדוק על סוגי ביטוח רכב

אם אתם רוצים לעשות ביטוח רכב אתם צריכים להבין האם מדובר בביטוח חובה או בביטוח מקיף. הסיבה לכך היא שיש סוגים שונים של ביטוחים בחברות השונות ולכן אתם צריכים להבין מה בדיוק הביטוח שאתם רוצים לעשות. לרוב כאשר רוכשים ביטוח רכב ובודקים על סוגי פוליסות ביטוח אפשר לבדוק גם על ביטוח מקיף כדי לכסות את הרכב במקרה של פגיעה. לקוחות רבים מעדיפים לרכוש ביטוח מקיף לרכב עם ביטוח חובה ולכן זו האפשרות הטובה ביותר.

סוגי פוליסות ביטוח בחברות הביטוח השונות רבות ומגוונת, נציג לפניכם חלק ממה שקיים כיום בשוק חברות ביטוח שונות שמציעות עבורכם סוגי ביטוח רכב שונים ואתם יכולים להבין מה בדיוק כל חברה מציעה כדי לרכוש את ביטוח הרכב שמתאים לכם.

ביטוח בחברת הפניקס זהיר

הפניקס מציעה ביטוח רכב לנהגים זהירים שלא הגישו תביעות על תאונה ב 3 השנים האחרונות ומציעה לקבל את ביטוח הרכב במחיר זול יותר. חברות ביטוח מבינות שאפשר להוזיל את עלות הביטוח לנהגים הנחשבים יותר זהירים ומציעים להם מחיר יותר נוח. הסיבה לכך היא שבמקרה של ביטוח רכב חברות הביטוח רוצות לתת פרמיה זולה יותר לנהגים עם סיכוי קטן יותר לתאונה.

ביטוח בחברת הפניקס סמארט

במקרה של רכב שלא נוסע הרבה אתם יכולים לקבל מחיר הרבה יותר נוח במידה והרכב שלכם לא נוסע הרבה ולכן חברות הביטוח מציעות לנהגים שלא נוסעים הרבה לקבל מחיר הרבה יותר טוב.

ביטוח בחרת הביטוח הראל סוויץ

ביטוח רכב הראל סוויץ' מבוסס על הרעיון שרכב שנמצא פחות בכביש ושנוסע מעט, יהיה כנראה בסיכון נמוך יותר למעורבות בתאונה ולהפעלת פוליסת הביטוח שלו. לכן פוליסת ביטוח זו שווקה לאוכלוסיות שממעטות להשתמש ברכב, כגון: בעלי רכב שני במשפחה, אנשי קבע או סטודנטים שנוסעים רק בסופי שבוע או לעתים רחוקות יותר.

ביטוח בחברת מנורה mile

ביטוח מבוסס כמות ק"מ של המבוטח, ובהתאם לכמה שנוסע המבוטח ברכב, ומעניק הנחה של עד 50% בביטוח הרכב.

ביטוח הכשרה GO מבית הכשרה

חברה לביטוח שלראשונה בנתה עבור לקוחות החברה ולקוחות חדשים תהליך הצטרפות לביטוח דיגיטלי וחדשני באתר תחת מותג ייחודי של החברה המציע הנחות בהתאם לסוג המבוטח.

בשנים האחרונות נכנסנו גם חברות ביטוח דיגיטליות כמו ליברה ,we sure ולאחרונה ביטוח ישיר השיק מותג דיגיטלי חדש בשם 9 במטרה לעודד את המבוטחים לצרוך ביטוח דיגיטלי.

ביטוח באממצעות חברות כרטיס אשראי ישראכרט ביטוח ומקס כרטיסי אשראי

חברות רבות משיקות אתרי השוואות מחיר תחת סוכניות ביטוח שבבעלותם ומציעים ביטוח רכב דיגטלי ללקוחות חברות האשראי במודל של סוכן ביטוח אובייקטיבי

בגלל שיש מגוון גדול של חברות המציעות ביטוח רכב חשוב לבדוק לגבי סוגי הביטוח שמתאים לכם. הסיבה לכך היא שיש חברות שיכולות לתת לכם את המחיר הטוב ביותר במידה ואתם לא נוהגים הרבה.

חברות ביטוח מבינות שכאשר מדובר על נהגים עם סיכוי יותר נמוך לתאונה יותר משתלם להוריד את עלות הביטוח רכב. בנוסף אתם יכולים לבדוק עם חברות הביטוח על מספר הצעות שהוא נותנות כדי להבין מה בדיוק הם מציעות. תבדקו לגבי המחירים השונים של ביטוח רכב בחברות הביטוח, הכנסו לזירת הביטוח של טרסטי והשוו מחרי ביטוח מעשרות סוכני ביטוח שונים המתחרים עליכם בזירת הביטוח הראשונה בישראל שמבטיחה ביטוח זול.

אם אתם רוצים אתם יכולים לעשות בדיקה בין מספר חברות כדי לבדוק מה בדיוק כל חברה מציעה לכם. אתם תבינו מה בדיוק תקבלו בביטוח הרכב כי מעבר לעלות של הביטוח חשוב לבדוק מה בדיוק כולל הביטוח לכן חשוב מאוד לקבל את המידע. אם אתם רוצים אתם יכולים לבדוק על סוגי ביטוחים שונים ולהבין האם אתם רוצים לעשות את הביטוח ומה בדיוק חשוב לדעת לפני כדי לקבל את המחיר הטוב ביותר.

מידע נוסף וחשוב

אתם יכולים לבדוק על מספר הצעות כדי להבין מה בדיוק כולל פוליסת הביטוח רכב ורק אחרי שבדקתם מספר הצעות שונות אתם יכולים לבחור את הביטוח שמתאים לכם. חשוב מאוד לקבל את המידע כדי להבין האם אתם רוצים לעשות ביטוח רכב שכולל דברים מסוימים החשובים לכם. אתם יכולים לבדוק על מספר חברות כדי לקבל את המחיר הטוב ביותר לביטוח רכב. אחד הדברים החשובים ביותר לבדוק הוא לגבי הנחה במחיר במידה ואין לכם תביעות לביטוח הרכב. חברות ביטוח מבינות שאם לא הגשתם תביעה לביטוח רכב ב 3 שנים האחרונות הם יכולות להוריד את המחיר של הביטוח רכב ולכן אתם יכולים לקבל את המחיר הטוב ביותר. בנוסף חשוב מאוד להסביר לחברת הביטוח מה בדיוק אתם רוצים לעשות כי יש לקוחות שחשוב להם להוסיף לביטוח רכב דברים שחשובים להם לכן אם אתם רוצים אתם יכולים להוסיף לביטוח רכב דברים נוספים. כאשר מדובר על ביטוח רכב חשוב לעשות בדיקה בין מספר חברות ולבדוק מי מהחברות מציעות לכם את הביטוח הטוב ביותר במחיר הטוב ביותר.


האם המאמר עזר לך?
0עזר מאוד
0די עזר
0לא כל כך
0כלל לא עזר
צור קשר
אנא הזן את הפרטים הבאים ונחזור אליך בהקדם

אנשים חכמים משווים הצעות ביטוח

משווים וחוסכים
בביטוח הקיים

כבר משלמים על ביטוח קיים?
בדיקה קצרה בהר הביטוח תגלה לכם כמה אתם יכולים לחסוך
בעלויות הביטוח שלכם

כדי לשמור על הפרטיות שלך,
ישלח אליך קוד אימות אישי

תאריך הנפקת תעודת הזהות

תאריך הנפקת תעודת הזהות מופיע בתעודת הזהות כפי שמסומן בתמונה זו:
צילום של תעודת זהות
שימו לב!

אם מספר תעודת הזהות הוא של קטין (שעדיין לא הונפקה עבורו תעודת זהות), יש למלא ביום, בחודש ובשנה "נתון חסר". המידע המשמש לזיהוי מתעדכן מול מרשם האוכלוסין אחת לחודש. אם הונפקה עבורכם לאחרונה תעודת זהות חדשה, יכול להיות שתאריך ההנפקה טרם עודכן במערכת. במקרה כזה, הזינו את תאריך הנפקת תעודת הזהות הישנה, ואם אינכם יודעים אותו, נסו שנית במועד מאוחר יותר.